Beroende...

Mina beroenden:


* Cola Zero!! (alt cola light men den är så skummig..)

*Äpple med kanel - till gröten eller i CottiFrutti =P

* Banan med kanel och vaniljyoghurt.. Underbart söt och gott!


Åh, Cola Zero. Räddaren i nöden när sötsuget sätter in.. Vilket det alltid gör när jag väntar på bussen hem och jag står vid Pressbyrån.. Svårt att inte springa in och frossa i synen av allt godis och nybakade bullar.. men då köper jag alltid en cola istället, eller Ramlösa =)


Sen har jag massa andra dumma beroenden så som Oboy, glass och marängtårta.. ; )


Men sånt ska man inte tänka på... =P


Visualisera Positiva och Bra tankar istället =)


Kommentarer
Postat av: Petra

Bättre och billigar än att vara beroende av B&J som jag är... ;)

2008-05-21 @ 07:20:38
URL: http://www.metrobloggen.se/petra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0