Åhhh... Swardswald-tårta...

Oh shit!!

Tårta på fikat.. Tre olika dessutom, varav en schwartswald(stavas det så??)

Jag skulle stå över men så vann gottegrisen i mig och jag var bara tvungen att ta en bit =P


Fick dock en kommentar från en kollega " Meh Va?! Äter du sånt? det trodde jag inte?"

"Eh.. ok.." blev mitt trevande svar.. "Jo det är klart" lyckades jag få ur mig till slut... "Varför skulle jag inte? Man blir ju inte tjock av en liten bit tårta" lyckades jag till sist försvara mig med... Men jag satt och skämdes sen.

Varför egentligen? Jag måste ju få äta vad jag vill. Jag gör mina egna val och tar konsekvenserna.


Inser nu att hon nog kanske bara var avundsjuk? Hon själv hade inte tagit någon tårta. Och hon gav mig en sån konstigt kommentar om min viktnedgång förra veckan.. Så ja, hon kanske kände sig avundsjuk eller nåt..? Men det var jobbigt ändå att bli så "påhoppad" i fikarummet...


 

Som tur är har jag planerat in att träna ikväll så jag tror inte att det är någon fara att jag åt lite tårta =P Jag inbillar mig det iallafall ; )

Får bara köra extra hårt eller nåt =)


Detta är ju anledningen till att man tränar - för att kunna äta en bit tårta när det bjuds =P

Eller hur ; )


Vad är det annars för mening med allt?


Livet skall man njuta av, passa på att leva i nuet och göra det bästa av situationen =)


LEV NU!! =D


Imorn kan det vara försent..


Kommentarer
Postat av: Ewie

mums, låter jättegott.

2008-05-13 @ 10:59:05
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0