söndagkväll

Mm.. Me like!

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2011874.ab

Det är faktiskt jobbigt och svettigt att shoppa! =P


Gu  vad sugen på glass jag är nu! Är antagligen för att jag är hungrig.. Vi åt en redig lunch vid tvåtiden men nu börjar magen vilja ha mat igen verkar det som. Jag orkar verkligen inte ställa mig och laga mat, men jag har redan tagit fram kycklingen så jag har inte så mycket annat val verkar det som.. =/ Och middag måste vi ju ha oavsett om jag orkar eller inte ; )


Borde gå ut med Hercen igen men jag orkar inte det heller. Det är blött och kallt ute =(


Har bokat biljett hem till norrland i påsk nu. Dyrt men ganska ok. Får åka med kompisar hem igen - SÅ skönt ;) Hoppas det går bra bara.  Saker och ting strular ju alltid till sig, hela tiden...

Denna resa som jag började planera redan i julas känns som en enbart strulig resa. Har tänkt boka tåg säkert fem gånger men sen har det alltid blivit ändrade planer (Vi tar bilen upp istället, vi åker med våra vänner osv) men alltid har det blivit nya planer. Till slut så bestämdes att jag skulle åka med vännerna upp -men så säger de ikväll att de ska åka tidigare så jag kan inte åka med.. Så panik ut på nätet och boka biljett ... Sen resan tillbaka hit då? Jo jag får åka med dem, nej jag får inte, jo klart jag får, nej inte alls... Osv..
Men nu HOPPAS jag att allt är ordnat.
Det är för sent att ändra nu i alla fall. Jag åker nattåg upp (Jag orkar INTE köra hela vägen själv upp  - alldeles för farligt om jag somnar.. Jag menar, jag lägger mig vid åtta på kvällen.. Så nattåg blir bra!) Och sen hem så åker jag med vännerna trots allt. Hoppas jag... =) *pust*


Hatar saker jag inte har kontroll över. Jag blir hyperstressad och orolig och kan inte slappna v förrän det känns som jag har kontroll och har planerat allt som kan hända... Och just nu känns det som jag har Noll kontroll =S Vad gör jag om dom ändrar sig igen? Visst jag kan alltid boka tåg tillbaka hit igen men det kommer ju att kosta multum =S Men nej nu måste jag lita på dem, våga lita på andra och att det kommer att ordna sig. Huvudsaken jag kommer hem och det är redan bokat =) Gu så mysigt att åka nattåg upp =P Älskar nattåg! =)


Ska fixa middag nu iallafall. Är inte det minsta hungrig känns det som - för ovanlighetens skull. Allt detta strul har gjort att jag förlorat matlusten...


Kommentarer
Postat av: Emma

ja visst kan dom ha det. =) Man blir ju glad när man hittar något som är så här billigt och dessutom är söta, snygga eller coola. =)

Ha en mysig kväll! Kram Emma

2008-03-09 @ 22:01:51
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Peigi

Läste också den där artikeln om att shoppa :o)
Tyvärr kan jag säga att inte ens den "träningen" utöar jag nu längre! Även om jag är i stort behov av nya kläder... så hälar jag inte med att gå på stan. Kanske kommer efter att flytten är klar. Inte ens bokrean har jag varit på i år! Skamligt! :o)

2008-03-11 @ 22:20:37
URL: http://peigi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0