Söndag



Söndag redan? Herregud, Var tog helgen vägen?



Var till kompisar i fredagskväll, de är utan internet och ville ha sällskap så vi åkte dit och spelade massa Wii hela kvällen (natten!). Men innan dess busade och gosade vi förståss med deras underbara små troll till barn =P Jag ska tillbringa en hel tillbakaresa med dem efter påsk i en bil. Kommer bli skoj ; ) Jag åker hem i påsk, med tåg upp men sen får jag åka med dem tillbaka och då blir det jag och ungarna i baksätet , med en dvd-spelare och massa massa barnfilmer ; ) Tro jag klagar? Nej inte för en sekund!  Jag älskar dessa barn och jag älskar barnfilmer =P Kan det bli bättre? Jo det är klart.. det kommer bli mycket bråk och skrik och gråt... men det får man ta ; ) Hoppas ingen blir åksjuk bara.. =S



Tåg ja, Jag skall åka nattåg upp till Östersund där pappa kommer och hämtar mig 04:19 när tåget är framme.. Stackars min pappa =/ Köra 16 mil för att hämta mig på morgonen. Men jag har verkligen underbara föräldrar! =) Hoppas det inte är snöstorm eller nåt bara =S

Har börjat planera min packning. Vet inte vad jag skall ha med mig. Vill ju ha sånt om tar lite plats - men såna kläder kan man ju inte ha just nu i norrland... Här nere går jag i strumpbyxor och kjol eller klänning och njuter av våren som nästan är här (eller är den redan det?) men där uppe är det ju massa snö och skoterföre som gäller.. ; )


image233


Tänk att det snart är påsk. Vi har bott här nere över ett år nu. Vilket år det har varit och vad mycket som har hänt - samtidigt som allt känns som vanligt...

Idag är det inget inplanerat. Tvättade igår och var på Tjejkväll på gymmet där jag tränar. Skoj med lite träning och sen middagsbuffé med massa smaskigt. De hade provsmakning av choklad också! =P Så goda, sån lyxig choklad som man köper i specialaffärer =)


Somnade tidigt igår. Skulle se Melodifestivalen (Vad fanns det annars att se på tv?) men jag somnade nog ganska snabbt. Hörde nog lite av Amy Diamonds sång men annars har jag ingen aning om hur låtarna lät..
Vann rätt låt?


Var uppe till tre i fredagsnatt och sen upp kl sju för att tvätta. Så jag däckade som sagt tidigt igår, och sen upp sju imorse igen - frivilligt dock. Sju är sovmorgon för mig som annars går upp mellan 04:00-04:45. - men så somnar jag ju vid åtta på vardagarna. Skulle ha varit skönt att ha ett jobb i Alingsås så jag slipper pendla,, men man kan inte få allt här i världen.. =)


Ska se Walk the Line och sen vet jag inte vad som händer idag?
 Kanske mer film =P

image231


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0