lördags förmiddag...

Vad tusan gör man en heldag på helgen? Vaknade ju halv sex imorse och nu börjar jag känna att jag blir rastlös. Visst att det är underbart att vara ledig - men jag blir ju superstressad av att inte ha något att göra. Sambon jobbar och jag orkar inte spela WoW för ingen annan spelar ju där längre. Har sett lite Tv (Lilla huset) och tagit en promenad med vovven och varit och handlat middag. Har ätit frukost och redan planerat lunchen. Skulle ha tränat om jag inte var förkyld men jag inser att det är bättre att vänta en eller två dagar till tills jag verkligen känner mig frisk igen. Får köra lite sit-ups eller nåt sen ifall jag känner fettet växa för våldsamt på magen.. ; )

Kanske ska dra igång nån film på DVDn ändå? Men jag vet inte vad jag vill se? Jag har ju världens chans nu att se precis vad jag vill av alla mina "tjej-filmer" nu när sambon jobbar.. men jag har ingen lust att se något snyftigt.. Jag vill se nått nytt, nåt jag inte sett tidigare ju.. ; )


image219              

Åt havregrynsgröt med äppelmos och kanel till frukost - så himla gott =) Sen blir det soppa till lunch - jag har blivit helt galen i alla olika soppor.. ; ) och middag blir Jossans supergoda kyckling och spenatpasta! =P

image220
Borde verkligen städa här hemma.. men det är som svårt utan dammsugare.. Dn sabbade jag för förra helgen när jag  tappade den utför trappan.. *Krasch* sambon inte SÅ glad på mig.. ; ) Så nu måste vi köpa en ny - igen.. Jag är som farlig när jag städar och förstör både dammsugare och skurmoppar... Jag borde bli förbjuden att städa.. ; ) Så det är kanske lika bra att vi inte har nån dammsugare som jag kan förstöra. Jag har sagt att det är sambon hädanefter som får sköta städningen.. men det gillades inte så vi får väl fortsätta med att köpa nya städgrejer varje månad eller så.. ; ) Eller så kan jag börja kontrollera min ilska och mina aggressioner lite bättre... eller inte =P


image218

Har planerat hela veckan att jag ska äta GLASS ikväll. Dessvärre har jag totalt fastnat i tankarna på att testa "Ben & Jerry"-glass som alla pratar om och som dom äter i USA på filmer och i serier.. Så nu Måste jag ju bara ha just SÅN glass.. och den finns bara på ICA Maxi och dit har jag inte orkat ta mig än... Skulle ju kunna ta bilen nu efter jag ätit lunch och åka dit.. samtidigt så vet jag att jag inte kommer orka, än mindre att jag borde. Finns så mycket annat att köpa där och jag har inte pengar till att shoppa... =(



Nej det blir nog tv nu och sen lunch.


Herregud. Jag åt nyss frukost, hur kan jag vara hungrig igen?!? Dumma magkatarr =(


image221

Kommentarer
Postat av: Angel

tack så mycket :)
detsamma

2008-03-08 @ 15:08:25
URL: http://www.gullegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0