lördag kväll

Blev ingen Ben & Jerry glass. Även fast jag hade chansen att köpa det. Var  tvungen att åka till Maxi innan middagen och handla grädde till maten - och jag tillbringade säkert minst en halvtimme vid glassdisken... men det slutade ändock men en bytta lightglass och blåbär/hallonà Milkshake =P


Jag stod och jämförde alla glassar med varandra och försökte känna efter vad jag ville ha och var sugen på - men det enda jag just då ville ha var MIDDAG.. så jag bestämde mig för att vänta med att förlora min Ben& Jerry-oskuld (Jo tydligen är det en stor grej att äta sin första glass från dem...) och tänkte att jag kunde göra milkshake ikväll istället. Glassen kan vänta till en kväll när jag verkligen verkligen håller på att dö av glassug.. ; )


Middagen var en succé - Älskar verkligen Jossans underbara recept på kyckling och spenatpasta =D Jag kan föräta mig totalt på det.. vilket jag såklart gjorde och sen somnade som ett litet barn efteråt.. ; ) Klockan var ju faktiskt åtta då och det är min nanna-tid.. faktiskt.. Men jag vaknade till en halvtimme senare och fortsatte se filmen med min sambo. Det är verkligen synd om honom. Jag tjatar om att vilja se film, men när vi väl börjar se nån så somnar jag och han får sitta själv och titta... Men oftast börjar vi ju se film där vid halv-åtta tiden och jag kan inte hjälpa att jag somnar sen...


Men NU är jag ju vaken igen och det är lördag kväll. Har bestämt mig att kämpa mig uppe ett tag till. Kan ju inte kliva upp halv sex igen som imorse - inte på helgen i alla fall.



Kanske skall göra mig en milkshake ändå? Vore mumsigt.. Det är ju faktiskt lördag =P

image222


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Vill du att någon speciell ska vinna inför melodifestivalen? :}

2008-03-08 @ 21:36:04
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: A s t i i i

mm smarrig bild ! :D

2008-03-08 @ 21:46:41
URL: http://astiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0