glasstårta

Way pass bed-time.... Borde sova redan.. Men vi har varit på kalas ; )
En kompis till min sambo som fyllde år idag så vi var dit och åt tårta =P
De bjöd på glasstårta och jag troidde jag skulle föräta mig och spricka.. ; ) Glass var PRECIS vad jag behövde och var sugen på.. ; ) Kunde dock hejda mig någorlunda i tid så jag inte exploderade.... ; )
Hade dessutom just innan varit ute och käkat middag på Sibylla - Stor tallrik med korv och mos, hemmagjord som alltid här i Göteborgstrakterna (Potatismos är heligt här..) Så nu är jag SÅ mätt att jag kommer drömma mardrömmar hela natten.. =/
Men gott har det varit att vara jag denna måndagkväll =P
Nu gäller stenhård fokus på TRÄNING i veckan... *host, Host*
Har bestämt onsdag eller torsdag (eller både och?) för att träna efter jobbet- Nån av dagarna borde jag ju hinna (och orka?)

Nuska jag borsta tänderna och försöka varva ner så jag kan sova. Busade med ungarna tidigare ikväll så jag känner mig lite speeded ; ) VAr får barn alla sin energi ifrån?

Kanske av glasstårtan vi åt... ? ; )

image229

Var inte en sån här vi åt mne visst såg väl  denna himmelsk ut... =P

Kommentarer
Postat av: Karolina

Nice med glasstårta :D Den på bilden såg riktigt mumsig ut, det var säkert er också :)

Kul att du gillade min blogg! Är alltid kul när folk uppskattar det man gör. Tack!

2008-03-11 @ 18:30:44
URL: http://www.xarro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0