Chai-längtan...

Åh vad jag vill ha en chai-latte nu!!

Men jag ska ju sluta med mjölk.. så det går inte. Visserligen kan man ju ta med soja-dryck istället tror jag. Är på fiket inne i stan de har så grymt god chai!! grymt onyttig kan jag tänka mig med.. =S
Sist jag beställde en chailatte inne i Gbg så gjorde de den på skummad mjölk och ren sirap med chai-smak.. Jag som trodde de gjorde den på riktigt te.. sånt fusk ; ) Fast det är nog inte så på alla ställen.. men det kändes lite extra onyttigt att sitta och dricka varm mjölk med sirap.. ; ) Men GRYMT Gott =P
På Expresso House har jag bara testat den kalla Islatten.. och då gjorde de nog den på te tror jag? Sen är det ju Waynes Coffee som är min favorit bland fik just nu.. och där har jag som sagt ingen aning hur de gör..

Hur som helst VILL jag ha en NU!!! =S
Men *suck*

Fast jag har ju eg några kcal till över idag, om jag äter middagen som planerat och inte tar omtag av maten... Men man vet ju aldrig med mig.. Ibland kopplas hjärnan bort och jag äter saker som jag inte hade en tanke på att äta från början.. det går som per automatik... =S


Sen är det ju det där med att ajg inte ska äta något onyttigt om jag inte har tränat på dagen.. och idag är ju tänkt som min vilodag...


Åh kan man bara inte få äta det man är sugen på OCH stanna i vikt??!??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0