Slut på mat o vikt nojjor

Härliga sköna söndag =)
Ligger i soffan och ser film.
Åt en RIKTIG brak-frukost. Kalorierna bara spang i taket ... =S Men gud vad skön känsla det är att vara MÄTT! Inte sådär äkligt proppmätt utan mätt så man känner sig nöjd! =)

Är så trött på att hålla på banta och alla mat-nojjor jag fått för mig. JAG mår inte bra av det. Vad spelar det för roll (Säger jag nu..) att man inte väger som man vill. Några kg hit eller dit.. so What!

Så nu ska dte vara slut på mat och bantning i DENNA blogg!

Fram för att NJUTA av livet istället!! det är SOMMAR och livet ska LEVAS här och Nu!! =)

None Var Stolt Över Den Du Är!! =D

Och så lite kort.. =)

Jag inför bröllopet förra helgen =) Riktigt somrigt =P



Och så några kort på solstrålen där hemma.. Visst är hon underbar lilla systerdotter Em =P


                  

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du är fin som du är :)

2008-07-06 @ 14:40:17
URL: http://kinkykitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0