shoppingdags

Ätit min morgongröt nu. Laddad till tusen för en shopping-dag ; )
Ska in till Partille på köpcentret där och se om jag kan hitta en klänning till systerdotterns dop om två veckor.. Hittade en söt klänning i Borås men då var den för stor, fanns inte mindre storlek heller =(
så jakten på Den Perfekta Klänningen fortsätter.. ; )

ska in till Gbg nästa helg för en fika med en kompis från skåne som kommer upp =) Ska bli skoj. Hittar jag inget idag så får jag verkligen hoppas att det går att hitta något inne i den stora staden ; )

Ska bli skoj att komma in till Gbg igen. Är en evighet sen sist.
Som min sambo sa igår - vi var mer i Göteborg och på Liseberg när vi bodde i norrland än vad vi är nu... ; )
*ha ha ha*
Sorgligt men sant..

Jag vill ha en vit eller rosa klänning, kanske inte lika ballerina som den under men liknande... den ska vara söt men ändå proper och passande.. Mina krav är höga, men jag vill att det ska vara Perfek på dopett.. =P


Kommentarer
Postat av: Linda

Glöm inte 10 cm klack till... S

Tripp, tripp, tripp.. (Jag nämner inte att det börjar bli obekvämt?)



Den där klänningen var jättesöt! Vet att jag såg en liknande i våras och letade efter den nu inför festen. Tänkte att den kommit på rea. Men nehejdå.

Sisters point har liknande modeller, fast inte i rosa eller vitt dock.

2008-07-14 @ 19:43:03
URL: http://dysnomias.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0