Mee.. Ben & jerry... ; )

Nu till de "DUMMA" tankarna...


Funderade på om man skulle Unna sig glass ikväll... ??

Har fortfarande inte smakat sån Ben&Jerry-glass och det har jag längtat efter länge - de ser ju SÅ goda ut =P

Jag vet att jag inte måste äta det, men just därför känns det som det vore ok.

Jag gör ett medvetet val om jag köper glass och

jag kommer Njuta a den utan dåligt samvete.. ; )



Samtidigt så vet jag ju att jag inte borde eftersom det är så onyttigt - och jag tål ju inte laktos eg heller.. ; )

men ingen kommer ju se min uppblåsta ballongmage en fredagkväll hemma i soffan.. ; )



Ska jag köpa glass eller inte?


Och om jag nu ska tillåta mig att äta denna glass.

Vad skall jag välja för smak?

Några tips ?? =P

Har som sagt aldrig smakat denna glass tidigare... =)


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken fin blogg du har tycker jag

2008-07-18 @ 21:11:24
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0