Liseberg =)

Liseberg igår =)

träffade en kompis från tiden när vi läste i Umeå. Inte trättas sen vi tog examen i januari 2007 =D Var verkligen skoj. Hon o hennes kompis, vi åkte alla sorters karuseller och det var från ren njutning till skräckblandad glädje - och ren dödsångest ibland... *ha ha ha*


Bäst var nog Uppswinget (som jag aldrig åkte förra året) och sen Spökhuset =) Hade två tjejer bakom mig som var SÅ lättskrämda. Jag skrattade åt dem/med dem(?) så jag fick ont i magen ; ) Underbart skoj =P

Sen var ju såklart BALDER bäst, som alltid =)


Sen var det ju lite dumt, men på tåget hem köpte jag en chokladkaka och mumsade på. Jag valde bort en banan "för det är för mycket kalorier i en sån" och sen slutade det med en chokladkaka istället *ha ha ha*

Hur korkad är man inte i sina prioriteringar ibland. ; ) Hjärnan funkar inte som den ska kl tolv på natten =P

Blev en kopp varm choklad sen när jag kom hem med. Jag var SÅ kall och frysen och kunde inte somna... Då är min räddning en kopp varm choklad med lite kanel.. Jag somnade som ett barn på soffan =P


Min planering för idag spricker dock totalt =(

Jag tänkte igår att jag kunde äta vad jag ville för jag skulle åka en långtur på inlinesen när jag vaknade... Jo tjena! Det

Spöregnar ju =(


 

Så nu sitter jag här och funderar hur jag ska förbränna gårdagens synder..

Kanske en film och mys i soffan... ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0