lördagskvällen...

Ok, glöm det jag skrev igår om en lugn kväll med ett glas rött... Det blev hela flaskan.. och lite till.. =P
Känns idag att det var länge sen man drack..
Men kul hade jag. Åkte till några kompisar hela gänget och åt thai-mat ( Åh jag har massa rester i kylen kvar...!!!) och sen spelade vi massa wii =P

Oh shit, jag hat tvättid kl tio... Kanske skall sova en stund till..
Grabbarna kommer ju sova hela dagen.
Fan vad skoj vi hade (jag hoppas jag kan säga "vi".. JAG hade skoj iallafall =P )

Men sen tänker jag på hur jag misshandlat min kropp under en enda kväll. Den kommer ju aldrig förlåta mig.. Jag som levt så bra de senaste tre månaderna... Det tog jag igen på en enda kväll...
Men det är bara att "get back too the track" och minnas (?) allt skoj från igår.. =P (hoppas jag inte gjorde bort mig bara...)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter som en superkväll;)! Härligt:D

2008-04-21 @ 00:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0