trött

Så trött!! Är det inte helg snart? Fattar inte hur man ska hinna allt på jobbet?
Visst det lugnar ner sig efter denna vecka - det är nu alla ska ha sina pengar och allt sånt..
Och jag antar att jag kommer att lära mig tempot och lära mig att ORGANISERA och STRUKTURERA mitt jobb lite bättre.. Men just nu är allt kaos..!!
Tröstar mig med att alla är nybörjare nån gång och att det tar tid att lära sig och allt det där...
Men just nu känns det som en klen tröst. Det är ju människor som drabbas av min okunskap, människor som har det nog kämpigt ändå oftas.
Men men.. Jag har överlevt en månad snart - helt OFATTBART!!
Men jag har kluvna tankar kring detta jobb måste jag erkänna.. Är nog inte min "nisch" riktigt detta heller. Trivs inte med att alltid vara misstänksam och alltid misstro. Jag är lite för naiv och godtrogen för detta jobb - och jag vet inte om jag vill förändra den delen av mig själv. Jag vet inte om jag vill bli mer hårdhudad och kritisk? (jobbet innebär mycket mer än bara detta men det är den del som jag funderar mycket över).
Jag har tappat bort mig själv och är lite vilse i vem jag är just nu. Och vem jag vill vara framförallt. Och vad jag har för förutsättningar för att bli den jag vill vara?

image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0