Träningsångest

Så mycket måsten och borden så allt känns bara tungt och meningslöst. Jag MÅSTE träna, men jag orkar inte för att det är ett måste.. 400 kr i sjön varje månad =/ Men kanske nästa månad, eller efter jul att jag börjar orka med mer?? Kanske.. ;) är bara så pinsamt hur otränad jag blivit och hur min kropp förfaller. Börjar förstå det där med att man börjar bli gammal efter 25. Min kropp är inte vad den har varit och jag kan inte leva som jag brukar. Låter helsjukt men förut kunde man ju äta vad man ville och behövde inte träna men mådde bra ändå och tänkte inte på det. Visst har jag aldrig varit nöjd med min kropp men nog har den varit ok trots det. Nu är det ju pinsamt att se sig själv i spegeln. Jag skäms för mina valkar och hur mullig jag blivit.
Skäms för hur dålig min kondition blivit och hur ovig jag "plötsligt" är..
Pinsamt att det nu syns så tydligt hur lat jag är!


Nej tacka vet jag stora stickade klänningar som gömmer det mesta ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0