Helg =)

Så underbart med HELG!
Jag vill inte gå och lägga mig än, vill inte att fredagskvällen skall ta slut så att det bara är två dagar kvar av helgen och LEDIGHETEN. JAg vill att detta nu skall vara för evigt. Länge till jobbveckan börjar igen. Haft lite jobbigt de senaste dagarna. dessutom fått en släng av höstdeppighet...
Så detta med helg känns overkligt och så skönt.
Har så många tankar och funderingar just nu. Så många känslor och så lite kunskap. Jag vet inte vad jag vill, samtidigt som jag vet precis vad jag vill - och vad jag inte kan få.

Druckit ett halvt glas vin ikväll. Det hör till fredagsmiddagen =P
Ätit massor av kanelbullar - med äppelsmak ;) så mumsigt och så saftiga goa bullar. Helt klart en ny favorit =)
Dessutom är Beach 2008 lååångt bort =P

Ska krypa ner i min mysiga säng och läsa min bok som är känslomässigt jobbig och gripande men som jag bara måste läsa vidare. Jag vill försöka förstå detta med missbruk och att leva utan inkomst i samhället. Det är så mycket jag inte kan förstå. Jag är så naiv och har levt så långt från de människoöden jag möter varje dag på jobbet. Men ändå måste jag kunna möta varje enskild individ på ett rättvist sätt.

Nu är jag trött.. Massa babbel bara.. ; )

Kärlek finns överallt i världen, på många olika sätt... =)

image190

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0