Trött, kall och hungrig.

 

Kom från jobbet för en stund sedan. Varit en regnig o kall kväll. Vill bara hem och sova. Sitter hemma hos de vi var inneboende hos eftersom våra datorer står kvar här. Killarna sitter i rummet bredvid och skrålar med till gammal musik från deras ungdom.. ; )

Själv sitter jag här vid datorn för att hålla mig vaken. Mina byxor är blöta upp till knäna och jag är hungrig. Got to love my job..  ; ) Vallat ungdomar i mörkret hela kvällen, konstigt att vi inte har ramlat och slagit oss, herregud!

Var vi så också när vi var unga?? *he he* Känner mig som värsta moraltanten.. ;) Jag varken röker, snusar och druckit har jag inte gjort sen jag minns inte när (dvs några månader). Man får många tankar om sin egen ungdom när man jobbar som fältare. Inte för att jag var guds bästa barn men nog var man ganska lugn, eller..  i alla fall tills jag var 19 =P Sen har ju jag o Jossan haft våra kvällar det senaste året som gått..  *Tequila!! * =P Men vi är ju vuxna nu. Efter man fyllt 20 så är man vuxen enligt Sveriges lag om alkohol. Sen kan ju det diskuteras om man vill..  Men inte tusan drack man som galningar när man var 16. Eller? Jag vill nog kanske minnas mig själv som bättre än jag var.. ; )  Alkohol kan diskuteras i all evighet och alla har sina egna åsikter, vare sig man dricker eller inte. Alkohol är en accepterad drog i dagens samhälle.

Ja jag dricker och nej jag är inte nykterist men för det behöver jag inte berätta vad och när jag dricker. Ingen är bättre eller sämre än någon annan. Vi är alla lika mycket värda =)

Är som sagt trött.. därav mina nattliga diskussioner =P

Så hur är livet i övrigt? Jo det rullar på. Trivs som sagt jättebra på jobbet. Känns jättetrist att det bara är några veckor kvar =( Kommer inte gilla mitt sommarjobb =/ *suck*

Lägenhetsbestyren är vilande just nu. All vår lediga tid är vi i huset med familjen vi bodde hos innan. Vi har inget internet eller tv i lägenheten ännu, och inte telefonen heller som skulle vara fixat igår.. =/

VAD GÖR FOLK OM KVÄLLARNA I SVERIGE EGENTLIGEN?? Jag menar, om man inte sitter vid tv eller dator och inte är ute och går (det regnade igår), Vad gör man då?? Ja visst man kan syssla med snuskigheter ;) , men sen då??

Lönedag idag. Köpte regnstället jag lagt undan på Intersport och kollade på en hjälm jag VILL ha, en rosa =P Ska lära mig åka inlines men hjälmen var för stor =( Så det blidde inget. Tänkte köpa träningskort men insåg att nja jag har nog inte råd i sommar..=( Det får bli träningssaker jag kan göra gratis så får jag köpa mitt kort till hösten istället. Ville köpa bikini till i sommar med men det får bli en dag jag är själv. Tommy gillar inte klädaffärer.. ; ) Gud vad jag saknar någon att umgås och prata med, någon att shoppa och fika med. Det är ensamt och jobbigt!



?Im just a teenaged dirtbag baby?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0