Mysig majdag =)

Träffat den minsta bebis jag nånsin träffat idag.. Sånt pytte knytte =) En vecka gammal och född en månad för tidigt. Som en liten docka och så go och söt. Som av porslin =) Åhhh... ; )

Var på Liseberg sen. Åkte en tur med ungarna i barnkarusellen. Jätteskoj =)
Så underbart gott väder idag! Snacka om sommarkänsla =D
Vi hoppade dock den nya stora gungan jag och Topmmy -  för lite pengar.. =( Men den SKA åkas  så snart som möjligt ; )

En härlig dag =)
Ibland känns livet härligt och bra att leva =)
Lätt att glömma dessa dagar när de resterande 6 dagarna i veckan oftast känns jobbig och grå...
Ska ha en sån här bra dag imorogn också har jag bestämt. Har ledigt imorgon - måste ta ut min övertid  innan jag slutar vikariatet i juni. Går på årsarbetstid så det finns ingen övertid att ta ut. Trist! Men jag är gärna ledig en måndag istället =P

Kram o natti natt =)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tror min systerdotter var lika liten som den bebis du sett, man vågar knappt hålla i dem då. Hon var också 1 månad förtidig.

2007-05-22 @ 01:19:21
URL: http://www.binkabin.blogspot.com
Postat av: GimGim svarar:

Ja så gudomligt små och så otroligt skira, som av porslin. Tommy såg nästan vettskrämd ut när han höll henne ;) Så sött!! =)

2007-05-22 @ 14:37:39
Postat av: Caroline

Förresten är det så att nån av dina systrar ska ha barn?

2007-05-23 @ 16:43:14
URL: http://www.binkabin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0