färdigflytt

image49

Allt flyttat nu utom datorer och tv. Sover fortfarande kvar i huset och är inneboende. Har inga skruvar till vår säng, de har kommit bort =/ *he he* Så typiskt! Men grejen är att de kom bort redan i vår flytt från Storgatan i Umeå, så det är flera år sen de försvann.. Mindre skoj. Men men.. Vi ska skynda till Jysk och hoppas de har reserv =)

Så fram tills internet och TV är inkopplat till lägenheten sover vi kvar här =) Lite bekväma är vi trots allt. Känns som att ha en säng att sova i är prio ett. Visst kan vi sova i vår ?nya? soffa eller på madrasserna =) Men då är det det där med att vara utan tv och internet, när vi vet att det finns här så länge.. ;)  Känns läskigt och trist att sitta själva i en tom lägenhet utan något att göra, nu när vi är vana med folk omkring hela tiden och alltid saker att göra =) Vi är Bortskämda så det skriker om det =P

Å andra sidan längtar jag så jag blir galen snart efter att ha ett eget place!!!! Jag klättrar på väggarna här snart.. =/

I övrigt har jag hittat en ny favvoPizza här i närbutiken. En vegetariana (helt vegetarisk) Minus oliver Plus fläskfile? ; ) Pizzagubben hade skrattat när Tommy beställde den åt mig  och han hade fortsatt skratta när han hämtade pizzan.. *he he* Men den var verkligen Jättegod =P

Listan över blivande mammor bara växer. Vet inte om jag klarar av fler glada  mirakelbesked denna veckan ; ) Har verkligen varit överflöd av dem, och min egen längtan blir ju inte mindre direkt.. ; ) Men jag inser logiken, eller bristen i logik, i mina önskningar.. Men drömma får man alltid göra. Drömma och hoppas att en dag.. då.. =)

Dags att krypa till kojs. Hade massor att skriva, men jag orkar inte bli djup ikväll. Var tillräckligt med tårar igårnatt.  Mitt inre måste bryta ihop ibland och de senaste dagarna har tårarna runnit utan att jag vet varför. Känner bara meningslöshet och all ork och energi har bara runnit bort. Vet inte varför.. men det blir nog bättre snart hoppas jag. Allt måste inte vara logiskt och ha en förklaring hela tiden. Ibland får man må dåligt utan att behöva analysera sönder det, och så känner jag det nu.  Allting går över och blir bättre snart igen =) För jag mår ju bra, egentligen och jag är väl lycklig, egentligen, eller?


Kommentarer
Postat av: Peigi

Ni har ju levt ganska pressat på sista tiden - jag vet ärligt talat inte om jag klarat lika länge. Förhoppningsvis lättar det åt er så snart allt är klart med bostaden, ni har installerat er och Herc har flyttat in igen så ni kan "fortsätta" med ert liv. Kan tänka mig att det är svårt att leva ut nu.
Sedan kan man förstås inte må bra jämt heller, man har sina svackor, precis som du skriver. Men jag tror inte att omständigheterna med press på jobb och flytt har underlättat direkt... (o så analyserar jag istället för dig *hmm*) Men det kommer lösa sig alltihopa! Skruvar och jobb, hela kitet :o)
Förövrigt lät det som en riktigt god pizza :o)
*kramar*

2007-05-07 @ 23:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0