...

image73


Hårfixningen blev inte så bra igår. Det skulle ljusa upp 1-2 nyanser, och det gjorde det nog men jag hade hoppats på mer resultat =) men det blev bättre i alla fall än innan =) Skulle dock verkligen behöva gå till en frisör och fixa topparna, men det får bli latemans (fattigmans?) varianten med saxen hemma i badrummet.. ; )

Storhandlade mat igår så nu klarar vi oss i matvägen i alla fall denna månad och det känns bra! Har man bara mat och husrum så klarar man sig ganska bra =) Resten är väl lyxgrejer egentligen. Som vår DVD som sjunger på sista versen? =/ det har som varit räddningen om kvällarna annars när vi har tråkigt. Att kunna slänga på en film och slötittat funkar alltid men nu har vi knappt ens det. Herregud! Tv-boxkortet MÅSTE ju komma snart!!  Internet klarar man sig ju utan ett tag men att inte ha tv känns jobbigt måste jag erkänna. Jag som älskar alla serier och sånt =)

Ska in till Göteborg idag. Ska se omn jag hittar MIN rosa hjälm som jaga BARA måste ha =P Vet precis vilken jag vill ha men den sista som fanns i Alingsås var i M och alldeles för stor. =( Men skam den som ger sig, jag SKA ha den =P

Sen att jag bara ha några hundra kr kvar denna månad, det är ett senare problem Allt löser sig alltid ; )
(dvs jag kommer trist nog antagligen inte att köpa nån hjäm ) Men som jag sagt tidigare. Livet är inte alltid så rättvist eller hoppfullt som man vill tro..


Kommentarer
Postat av: melika

va sööööööööööt biilldd :D
Kolla gärna in min sida.. kramiizzz

2007-05-30 @ 12:04:55
URL: http://mellikaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej gumman!Jag hoppas ni snart tar bilder på lägenheten. kram kram

2007-05-30 @ 13:45:33
Postat av: Melika

Hihih Tack så mycket ;) kommer läsa din med hihih

2007-05-30 @ 21:34:23
URL: http://mellikaa.blogg.se
Postat av: Peigi

Fattigmansvarianten har jag också kört nu på sista tiden. tur att det finns kepsar säger jag bara, jag är lite kass på det där! Jag vet dock ett sätt att överleva utan både tv och internet... sims och sånna spel! Kommer vara min räddning under en vecka.
Vi funderar på midsommar nästa år, blir ev bygdegård :o) Om vi får ihop det hära bröllopet, är en helt ny värld det här! Jag har ju aldrig ens tänkt på bröllop, var så säker på att jag skulle gifta mig på rådhuset... men skam den som ger sig!
Nåja,hoppas ni får kika på tv igen inom snar framtid :o) Saknar dig! *kramar*

2007-05-31 @ 15:09:05
URL: http://peigi.blogg.se
Postat av: Melika

HIHIH tack gumman.. jag hoppas de med fan.. sliter som fna haha :D

2007-06-01 @ 19:46:17
URL: http://mellikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0