ändrade planer

image53


Fortfarande kvar i huset. Planen var vi skulle packa ihop datorerna o TVn och flytta definitivt igår.. men när klockan var halv elva kände jag att, nej detta orkar jag inte.  Vi har inga lampor i lägenheten nånstans och har inte bäddat upp någonting som kan likna en sovplats. Så jag kände att komma dit typ till tolv, börja mixtra med lampor och sängar och sängkläder.. Nja det kändes inte så lockande. Så vi stannade här och såg ett avsnitt av ?Supernatural?, Världens bästa serie just nu.. Iiihh.. så läskigt!!! =P

Idag blir det föreläsning inne i Alingsås hela dagen. Handlar om barn till kvinnor som blir slagna i hemmet. Obehagligt ämne men det ska bli intressant!

Jag trivs med föresläningar. Där känner jag mig mer hemma och trygg. Studenten i mig är en tryggare människa än socionomen i mig ; ) Fick just ett mezz av min ängel Jozzah där hon tyckte att? nu får denna praktik vara över?. SÅ TRÄFFADE!!! Det är EXAKT så det känns. Du är Bäst vännen =) Gud vad jag saknar Dig!!

Lovar att jag kommer terra dig i sommar, Hur f*n ska jag klara av att jobba som enhetschef, du måste komma hit och vara mitt stöd ; )

Nu är det frukost med familjen som gäller här )

Puss o Kram söta =)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ska din syrra ha barn?! Vem av dem isf:O??

2007-05-10 @ 15:49:52
URL: http://www.binkabin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0