OMG, jag fick jobbet!?



Vad har jag gett mig in på?
Börjar jobba som fältassistent på måndag =S
Herregud =P

Är "bara" ett 80% vik till 15 juni men det är ju en start iallafall, och jag får in en fot på arbetsmarkanden =)

Jag darrar, har inte fattat att jag fick jobbet!! Helt ofattbart!! =D
Men de tyckte tydligen att jag passade för jobbet, och jag hoppas de har rätt.. Jag är livrädd iallafall,,,

Men det är ju bara att göra mitt bästa.. och man lär sig ju allt eftersom, eller hur?
Jag förväntas inte vara expert först dagen på jobbet.. hoppas jag..
*tvivlar på mig själv*

Nej, bara att behålla självförtroende och låta tiden utvisa hur det går =)

Jag har fått jobb?
jag har fått jobb!?
Jag har fått jobb
!! 

Herregud!!!, Vad har jag gett mig in på?? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0