Lördagkväll



Dags att sova. Druckit ett halvt glas vin ikväll. Smuttat på det sen middagen typ.. Gott vitt vin för ovanlighetens skull.. =) Men nu har den gjort mig så trött!! Suttit och spelat Wow med gänget här =) Skoj!

Har nattat barnen både igår och ikväll =D Så mysigt att läsa god natt-sagan och sen få mysiga varma gonattkramar =) De är så söta!

Idag har vi grillat på verandan och ätit på lunch och sen även middagen (pizza) där ute =P Är inglasat så vinden kom inte åt oss =) Imorn ska vi försöka hitta på nått skoj ? om det inte är alltför mycket orkan som de pratade på nyheterna om.. =/

Nu blir det kvällsfika och tv och sen sova..

Nerverna inför onsdagens intervju börjar göra sig mega nu.. =S *huvaligen* Men jag tänker att är det meningen jag ska få jobbet så får jag det. Jag kan inte mer än svara på frågorna och vara mig själv.. Och anser de att jag passar för jobbet så , Då är det Underbart, om inte så har jag ju i alla fall gjort vad jag kunnat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0