krim imorn



Nervös.. Har inte förberett mig så som jag hade önskat inför imorgon - Intervju på kriminalvården.. Känner sådär inför det. Det är egentligen min reservplan.. Vill egentligen ha jobbet som jag har intervju inför på onsdag.. =) Men krim känner jag också för på sitt sätt. Spännande är det om inte annat =)

Och jag är ju egentligen inte dåligt förberedd på intervjun. Jag har gått igenom i huvudet de frågor som kan komma och har läst nästan allt på deras hemsida, nästan iallafall.. Det enda som brister är mitt självförtroende. Jag vågar inte tro på mig själv.. =/

 

Viktigaste egenskaper:

Human människosyn
Psykisk stabilitet
Empatisk förmåga
Social kompetens
Samarbetsförmåga
Flexibilitet
Stresstålighet

 

 Är jag verkligen psykiskt stabil? =P

Har jag god fysik? Nja.. =P

Social kompetens saknar jag ju totalt ibland när min blyga sida tar över.. =/

De andra kraven hoppas jag att jag uppfyller .. eller?

Hm.. kan man inte köpa självförtroende över nätet eller nåt tills imorgon??

Hade behövt ett hekto eller två..

 

Det kommer gå bra Imorn, jag vet. Allting ordnar sig alltid och det känns mest spännande trots allt.. Men nerverna och magen är nervös oavsett..

Det vore konstigt annars =)

 

Jag ser varje ny intervju som en vinst i sig. Fattar inte att folk läser mitt brev och tänker att "hon vill vi ha".. Det är ofattbart.. =) Så jag är överlycklig bara för att få komma på en intervju. Sen kan jag ju inte göra mer än vara mig själv och svara ärligt på frågorna =)

Det får gå som det går =) Det handlar om en timme av mitt liv, sen är det över =) Imorgon kväll kommer jag ju vara ÄNNU nervösare och räddare inför intervjun på onsdag som jag verkligen vill ska gå bra!! *he he* Detta är ju bara uppvärmingen.. ;)



Ska försöka sova nu iallafall..

 

Kom-ihåg-lista tills imorgon:

 

Får inte glömma att lämna mitt dåliga självförtroende hemma.. det kan förstöra allt. Får inte heller vara för ärlig med mina svaga sidor utan låtsas att jag är Bäst =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0