It sucks

Åkt på en släng av urinvägsinfektion, blä =/ Började igår. Har druckit vatten så jag rinner bort snart.. var lite febrig inatt men det känns bättre nu på morgonen. Kan ju INTE vara sjuk på måndag =S Det vore ju en fin start på nya jobbet =S

Så nu är det vatten och åter vatten i mängder som gäller och hoppas det försvinner. Jag får INTE bli sjuk nu =( *suck*

Tror det är för att jag är nervös som jag blivit sjuk.. Mitt dåliga självförtroende trycker konstant ner mig i skoskaften? och sen ligger det där och guppar vid fotknölarna tills jag hugger tag den i nackskinnet och försöker dra upp det åtminstone till knähöjd? Men jag kämpar strongt för att höja det lite mer? Men ett helt liv av dåligt självförtroende verkar inte vilja ändra sig över en natt direkt..  Mitt självförtroende det sitter hårt fast på den nivå som den stadgat sig på? fotknölenivå?

Men men.. Jag får jobba vidare,, Nu är det enbart vatten och åter vatten som gäller.. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0