det yttre



Apropå inlägget igår om utseende - idag åkte jag till intervjun osminkad och med glasögon och rufsigt okammat hår.. *he he* Hann dock innan fixa till mig lite och det kändes bra. Tänkt att det yttre ska spela roll, men det gör det för mitt självförtroende. Känner jag att jag ser ok ut så känner jag mig tryggare med mig själv. Trivs jag inte med mig själv så kan ingen annan göra det heller tänker jag..Jag vill inte behöva sitta och undra vad folk tycker och tänker om mig - och det slipper jag om jag vet att jag iallafall har gjort vad jag kunnat för att se ok ut =)
Det må vara ytligt att bry sig, men då är jag nog allt lite ytlig som vill se acceptabel och ok ut =)

Sen om jag ser fruktansvärd ut och folk skrattar åt mig, må så vara..
Jag vet om att jag ser ut som jag gör..=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0