vill inte

På väg till jobbet. Ny helvetevecka. Är det så här min sommar kommer att vara och kännas?!?  Herregud, vad har jag gett mig in på?

Borde ätas frukost by now men jag har ingen matlust, får äta på jobbet sen. Är så nervös och orolig. Tungt att andas =/

Ska packa ner mackor och lunchlåda och sen cuddla lite med älsklingen innan jag åker. Behöver känna lite värme och få känna att jag inte är ensam i denna helvetesvärld..=/ Fast sover han så är ju inte han så mycket till stöd *he he* Stackars, Jag väcker honom varenda morgon.. Aldrig får ha sova =)

Längtar till klockan är halv fem så jag får gå hem igen från jobbet. Vill inte vara där men vad har jag för val?

*Suck*

image104


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0