varmt o soligt =)

image86

Vaknade innan nio imorse. Har suttit ute på balkongen sen dess. Älskar verkligen sol och värme! Om man blundar kan man nästan fantisera sig bort till något semesterparadis.. =P sol som steker och ljumma vindar som nästan svalkar lite..  Så skönt att vara ledig!! =D åt till och med frukosten ute i solen =)

Hade tänkt sticka ut och jogga men jag tror det är lite för varmt för mig just nu. Har druckit alldeles för lite vatten och har yrsel av enbart solen där ute, tror inte jag ska anstränga kroppen med motion just nu. Kanske senare ikväll när det är lite svalare =) Skulle vara skönt dock =)

Har inga speciella planer för dagen. Hade hoppats på att åka iväg nånstans, bara ner till havet eller in till Göteborg? Eller varför inte till den där glassbaren i Partille =P

Tänk att sticka iväg till havet vid nån mysig strand och ha picknick... mmm....

Lyssnar på Ronny och Ragge, och nu Eddie Medusa =P Snacka o sommarkänsla! Gud vad jag saknar förra sommaren, så bra vi hade det då och så skoj det var! Saknar syrran och tiden i Umeå så mycket och såklart min Jossa =) Fan vilken härlig sommar vi hade förra året =D

I år blir det annat =/ Ingen semester eller ledighet what so ever =( Blir först i juli som vi får massa besök och det ska bli skoj =D *Längtar*

Nej, tillbaka till boken och balkongen nu en stund. Sen ska jag försöka slita Tommy från datorn så kanske vi kan åka ut en sväng på stan. Vill inte sitta inne hela dagen idag. Är ju trots allt en speciell dag.

Tjingeling =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0