Sovarhelg

image99

Shit är helgen redan slut!?

Jag har sovit bort hela helgen känns det som.. *he he* Har knappt varit vid medvetande sen jag kom  hem från jobbet i fredags, det känns som så i alla fall. Och imorgon kör cirkusen igång igen  : S *Suck* Kan inte minnas sist jag varit så här trött konstant! Hoppas det lugnar ner sig snart. Annars kommer jag inte orka med detta jobb. Visst visste jag att det skulle bli tungt och jobbigt men inte kunde jag föreställa mig att jag skulle vara så här trött. Men det är en lärdom för livet antar jag. Får se om jag har jobbet kvar på måndag nu bara.. =/ *he he*

Helgen har varit lugn. Jag har inte varit utanför dörren över huvud taget. Hemskt! Men som sagt har jag nog mest sovit, legat i soffan och sett film och ätit massa chips och godis. De kilo jag möjligtvis gick ner i början av veckan har jag snabbt gått upp i helgen, och dubbelt upp skulle jag tro.. Herre jisses!

Skulle ut på Potatisfestivalen idag men det blidde som vanligt inte av.  Insåg idag att vi bott här i över en månad och fortfarande har vi inte fått i ordning allt. Det är fortfarande massor av lådor kvar att packa upp och massor av annat som måste fixas. Men det blir som aldrig av för oss. Vi är lika lata och lika lortgrisar båda två.. ; )

Hur jag mår i övrigt ska vi inte tala om just nu. Jag orkar inte med att tänka efter. Just nu finns jag bara till och försöker överleva en dag i taget. Känslor ut över det har jag inte råd med. Pratade med min ängel i helgen och det kändes bra. Jag behövde ventilera lite.

Jag hade massor att skriva om, men när jag sitter här vid datorn så kommer inga tankar fram över huvud taget, det stå står still.. Men de dyker väl upp när stressen över nya jobet börjar lägga sig. Är så nervös och orolig att jag har alla nerver utanpå skinnet och är mer spänd än en fiolsträng.. Är så RÄDD, NERVÖS och orolig för denna sommar. Tänk om jag gör något fel?!? Tänk om jag förstör något? Tänk om... ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0