NERVÖS

NERVÖS!!!!!!!!!!! =S
Huggaligen, hur ska detta gå????
Jag kan verkligen INTE tänka mig själv att jobba på det där stället, inte som enhetschef.
Detta kommer gå år H_E!
I vanliga fall jag man ju iallafall föreställa sig hur det kommer gå och hur det kommer vara. Men detta känns så långt bort från den jag är och jag kan verkligen inte se mig själv sitta där på konoret hela sommaren.

Å andra sidan, de valde ju mig av flera sökande så de verkar ju tro på mig. Kanske var jag för positiv och för självsäker under intervjun. känns som jag lurat dem. =/ Jag är ju inte alls självsöker eller bra på något!
Men så kändes det ju när jag fick jobbet i Lerum också, att jag hade lurat dem till att tro att jag var bättre än vad jag var..och kanske är det sant, men det jobbet klarade jag ju och jag älskade det verkligen =)

JA huvaligen
HUR SKA DETTA GÅ???????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0