nattamat

              

Oh.. de varnar för extra tunt ozonskikt just nu. Bäst att vara försiktigt. Svider så hemskt att bränna sig. Har laddat med aftersun, räddaren i nöden =) så underbart gott att lägga på när man är lite överkokt.. ; ) men Ingen sommar utan att man bränt sig.. ; ) det hör som till och man lär sig att undvika de värsta men det är verkligen förföriskt att vara ute i solen. Det börjar ju inte svida förrän efteråt på kvällen.. Det kliar på foten och sen upptäcker man att man bränt sig.. he he.

   Fynd på Willys =)

Blev inga genomförda planer alls idag.. =/ enda som hänt är att jag var till willys och köpte chips (SALTBEGÄR!!!) och massa glass och läskande dricka och vatten. Sen har jag suttit vid datorn och spelat. Så skönt med min dator för den står precis vid ena balkongdörren så det är nästan som att sitta ute på balkongen när jag sitter vid min dator.. ; ) Mysigt! Blev dock lite småkallt om fossingarna nu framåt kvällen =)


 
 Mitt databord atm =)

Nu väntar jag på att syrran ska logga på så vi kan snacka lite och spela =P Gu vad jag saknar henne!!! =( Börjar nästan gråta när jag tänker på det.. Varför var vi tvungna att flytta för?!?
Ja jag vet, Här finns jobb och här finns Tommy vänner. Och jag trivs bra, men det hindrar mig inte från att ha hemlängtan.. =/ Sol i alla ära men det vore skoj med lite vänner och min familj i närheten =)

Hade tänkt spinga idag men mitt knä gör verkligen ont. Är bara en blånad (hoppas jag) så det borde ju lugna ner sig snabbt. Men det är jobbigt att inte kunna börja benet som man vill.  Man inser hur mycket man rör på benen utan att man annars tänker på det. Man sitter ju aldrig still med benen.

Funderar på att lägga mig snart. Läsa min bok istället så kanske jag kan sova länge imorgon och vara utvilad. Jag kommer ju inte sova en blund imorn natt.. =S Första dagen på nya jobbet på måndag =S *PANIK* Jag är inte alls bra på sånt, Första dagen är alltid hemsk.. =S Hela denna sommar kommer att vara fruktansvärd..=/ *huvaligen*

Ja ja.. nu gör Tommy korv m mos så bäst att äta lite =P det lindrar alltid oroliga tankar och panikkänslor ; )


Natti natt =)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter så mysigt när du beskriver hur du sitter på ballkongen med datorn. Det där jobbet fixar du om jag känner min Gunilla rätt;).Måste kännas något tungt bara med syskon och vänner långt borta...Men allt har ju sin tid och jag hoppas du kan få nån av dina systrar/vänner tt hälsa på söder ut i sommar?
Om jag sticker till Liseberg ngt i sommar så lovar jag höra av mig så kanske vi kan ses då och ant åka eller bara ge en snabb kram!! :) Det ser vi när den dagen kommer. Är din
vän iaf och finns för dig. Vi kanske är lite olika i bland i våra tankar om saker och ting men allting vägs upp med att vi är båda ganska glada tjejer som fångar dagen och gör det bästa av den:) Kramar!!!!

2007-06-11 @ 01:40:35
URL: http://www.binkabin.blogspot.com
Postat av: GimGim

TAck =) Ja hoppas vi kan ses något om du kommer upp! =) Jag har ingen som helst semester i sommar så vi komme rinte åka nånstanns. Familjen kommer ner i juli så jag LÄNGATR!! =D
PS känner du igen klänningen jag hade på bilden?? =P

2007-06-11 @ 07:21:27
URL: http://headintheclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0