Lazy monday

image121

Inte så mycket att skriva om. Det regnar, regnar och åter regnar. Hade bilen på jobbet idag, skönt =P Tog långlunch och åkte till Lerum för avslutningslunch med gamla jobbet och chefen där. Riktigt mysigt och jag känd verkligen hur jag saknar dem och jobbet. Åt fisk och potatis på en mysig lunchrestaurang. Pratade en massa och sen fick vi en blomma av chefen. Den är jättefin =) Får se vad som händer till hösten. Samtidigt som jag verkligen vill ha jobbet så känner jag mig så rädd och osäker ifall jag skulle få det.. =S Det är så mycket ansvar och så mycket att lära sig. Och jag vet inte om jag är redo för att jobba som kurator. Kan jag det jobbet? Kan jag klara det? Mycket tvivel i denna lilla människa.. ;) Men det är ju ett senare problem egentligen. Jag har ju inte fått jobbet än  ;)

Dessutom är väl jobbet jag har nu tillräckligt att oroa sig över. =S Visst det är ok, jag börjar komma över min första förskräckelse och panik. Om fyra veckor kommer jag känna mig trygg.*he he* Men då börjar ju ett helvete värre än detta när jag ska ha hand om hemtjänsten. DÄR händer det saker och det är rena mardrömmen. Så jag går just nu in för att leva i nuet och ta vara på det jag lär mig och försöka se det positiv i varje dag jag är där och lära mig av varje misstag jag gör =)

Just nu går jag bara och längtar till vecka 29. Då kommer halva familjen ner =D Och syrran har hittat på massa hys.. Huvvaligen! Hur ska jag våga?? *he he* Men det ska bli skoj med lite sällskap =) Men nu måste jag ju städa och få i ordning här hemma =S Shit pommesfrites ! Men det är väl bara att hiva ut alla lådor till förrådet så det åtminstone verkar ok.. =P Sen måste vi verkligen få tag på ett skrivnord till älsklingen. Han kan inte sitta i vardagsrummet längre. Jag börjar störa mig ganska mycket på det där åbäket som står och tar upp halva bordet.. Men så är det väl när killar får ansvar att fixa något.. det blir inte gjort.. ;) Ne jag är inte bitter =P Tyvärr är jag likadan själv så jag ska inte gnälla ;) egentligen =P

Nu ska jag till tvättstugan och fixa lite rena kläder. Saknar verkligen att ha egen tvättmaskin hemma. Så trist att måste boka tid och hålla på att stressa för att hinna klart i tid.  Men det är nog bra för mig att tvingas planera min tid lite, annars blir det ju aldrig av ;)

Som sagt så är jag LAZY till tusen


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe roligt skrivet det där med din Tommy... Undrar vad din syster hittat på:)*nyfiken* Vad roligt de kommer ner iaf.Kram!!!

2007-06-28 @ 18:19:48
URL: http://www.binkabin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0