I wish...

image111


Varit underbart fint väder idag, Synd man jobbat och varit tvungen sitta inne på konor hela dagen =/. Dessutom typiskt nog så började det spöregna precis när jag slutade idag och skulle cykla hem. ?Just my luck?. Men det var ett skönt ljummet regn samtidigt som solen ändå sken =) Ganska coolt trots att jag blev blöt. Skulle vilja ligga ute i solen hela dagen och bara mysa och bli så där läckert pepparkaksbrun =P



Älsklingen jobbar ikväll så jag fixade middag när jag kom hem, korvstroganoff =) och efter det mys i soffan med Vänner och en stor kopp varm choklad med massa glass i =P



Förstår inte varför jag måste sluka så mycket onödigt gott trots att jag ätit mat. Något som fattas känns det som i kroppen. Onödigt och dumt att äta glass och chips på vardagarna, Jag behöver det verkligen inte. Så deprimerande när alla mina byxor återigen är för snäva. Lagom till sommaren dessutom =/



Jobbet börjar kännas ganska ok. Jag kan ingenting men jag börjar känna mig lite mer trygg på arbetsplatsen och börjar få ett hum om vad det handlar om.  Känns nervöst inför nästa vecka när jag börjar jobba ?på riktigt?. Men jag har bra kollegor som jag kan fråga så det känns som jag bara kan göra mitt bästa och hoppas inget för allvarligt dyker upp. Eftersom arbetsuppgifterna är så varierande så är det omöjligt att vara förberedd på vad som kan hända. Det är väl det som skrämmer mig, att inte ha koll på läget. Men det är väl även det som gör jobbet spännande och intressant.



JA ja, hur som helst kände jag idag när jag cyklade hem att jag mår inte bra av att oroa mig och vara rädd och nervös. Jag kommer göra massa fel och misstag, men det gör alla. Ingen kan allt och ingen är felfri, så varför vill jag tro att jag skulle vara det? Ny på jobbet är vi alla nån gång och det är bara att gilla läget och göra sitt bästa =)

Låter enkelt.. ; ) Men jag är livrädd ändå.. =S




Hade tänkt sticka ut och jogga i det fina vädret, men nu är klockan så mycket och jag ska lägga mig nu snart. Ska se klart Bones, borsta tänderna och sen sova.

Natti natt =)

PS. Mina badkläder som jag beställt från Katalog kom idag. Bikinin var lite väl tajt men baddräkten satt ok - men fick mig se extra tjock ut. Mysdressen var underbar men lite stor.. *he he* Precis som det ska vara =P Lite trist att vara precis mittimellan två storlekar dock. Inget som passar när man går upp i vikt =( Men nu kan jag BADA Äntligen =D



I wish...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0