Blä för skugga på balkongen

image89
Så underbart med sommar och SoL =D älskar verkligen värmen!! =)

Har suttit ute på balkongen både igår och idag. Men nu försvann solen bakom huset så det är bara skugga på balkongen =( Inget för mig, jag är ju en solskensmänniska =P Jag vill sitta i solen ju! Skuggan är inget för mig. Kan gå ut och sätta mig på gräsmattan men det känns inte lika kul heller. Så jag tog en paus i läsande av min bok (återkommer med kommentarer om den) och tänkte kolla mailen och nyheterna, kan ju ha hänt något Stort medan jag suttit där ute ; ) Och det vill man ju inte missa.

Hade planer för dagen men de sprack tyvärr. Får se vad vi hittar på istället, om något alls..  Vore ju skönt att få bada lite i alla fall =)

Vi får se =) Bara skönt att få vara ledig och att det är soligt och varmt =) ska nog snika lite glass ut frysen.. =P Glass och sol hör ju ihop =P

PS. Värd att se =)

New wheels on the Block

http://www.youtube.com/watch?v=aCxDZRJKkqY


Kommentarer
Postat av: Aradil

Oj vad jag känner igen mig. Små ulliga moln är inte alls mysiga - det ska vara klarblått!

2007-06-09 @ 14:48:02
URL: http://aradil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0