6 juni 2007

image87

Nationaldag

Jag tycker självklart att man ska fira vår nationaldag!! Jag vägrar låta små korkade idioter (Ursäkta uttrycket) sno vår flagga, vår nationaldag och våran nationalsång! Vi bor i Sverige och självklart ska vi få fira vårt eget lands dag =) Gör det till en folkfest, se bara på Norge =P

Sätt alla nazister, nationalister och rasister på en båt till nån ö så kan de gå där och gorma och leka av sig. Så kan vi som vill  fira vår nationaldag med sång och skoj och slipper se och höra dem förstöra! Baka en tårta, ut och njut av denna lediga dag och ha det bara gott =)

Grattis på nationaldagen =)

Skall bara tillägga att trots min positivism till denna dag så firar jagfaktiskt inte denna dag så mycket. Gjorde det för fem år sen och det var det bästa som kunde hända mig =) Sedan dess firar jag och min sambo istället vår årsdag denna dag =P

Så oavsett så är den en festdag idag =)

Älskar dig min ängel =)

PUSS PUSS

image88


Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis till er hjärtat!

2007-06-08 @ 16:10:42
URL: http://www.binkabin.blogspot.com
Postat av: gimgim

Tack =)

2007-06-08 @ 18:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0