Tisdagmorgon


image132

Helgen över och veckan i full gång. Jobbigt. Inte känns det bättre med att vara förkyld dessutom =/ Legat och snörvlat hela helgen, Inte kul!! Orkade dock med att tvätta i söndags, eller att ?orka? är väl en definitionsfråga egentligen, Jag hade inget val utan det var bara att masa sig upp ur soffan och sätta igång med tvätt och städ. Gänget kommer ju på lördag och jag kommer varken hinna eller orka med att städa nu i veckan. Hur fasiken orkar folk med att jobba heltid??

Pratade mina systrar ystrar, Guuuu vad jag saknar dem!

Jag flyttar hem och det NU!!! =P Just nu finns inget som håller mig kvar här känns det som. Detta är inte det liv jag hade tänkt mig efter att tagit examen som socionom?

Börjat söka jobb igen. Inte så upplyftande, Just nu finns knappt några vettiga jobb. Har sökt några jag inte har rätt utbildning för men just nu känns det som viktigare att ha ett jobb jag trivs med än att ha ett jobb som är socionomklassat. Får se vad det blir. Har ju jobb en månad till och sen efter det känns det inte helt fel att få stämpla nån vecka. JAG vill också ha lite ?ledigt? i sommar =P Jag MÅSTE få åka hem till syster yster i alla fall och hjälpa henne att inreda huset !! =P SÅ COOLT! Ett helt hus att fixa och dona med ? Min syster lever just nu det liv jag skulle vilja leva, med hus och bulle i ugnen. Vad konstigt saker och ting kan bli. Det blir aldrig som man tänkt sig.  Oftast blir det bättre (vill jag hoppas på i alla fall) =)

Bakade scones, så mumsigt! Blir det och Bevvan nu innan jobbet. Jag bara ÄLSKAR Beverly Hills, mina favvoskådisar *he he* Känner mig som sexton igen och längtar till att vara ?en i gänget? med dem igen.. ; )  Min verklighetsflykt innan jobbet och den kalla verkligheten kallar *brrr*

See Cya!!

image131


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag känner verkligen med dig både när det kommer till gänget i beverly hills och det dära med att inget blir som man tänkt. Kram!

2007-07-10 @ 15:33:35
URL: http://www.binkabin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0