städa?!

image133


diskat och städat och möblerat och fixat och donat. Herregud, nu är jag helt slut! Håller på att baka bröd dock så om en halvtimme får jag Äntligen sova. Måste hinna med en dusch innan dess dock! *he he*
 Bara TVÅ dagar innan gänget kommer - och min HERCAS!! =D Vår lilla kelgris!
Visserligen innebär det morgonpromenader och kvällspromenader och en massa promenader där emellena och en SJUHELSIKES massa hundhår.. =S Men trots det, Vår Hercas kommer hit =D

Fattar inte att jag har städat. Annars är ju detta med dammråttor mitt motto ; )
Men jag känner mig så stotl och glad nu över allt jag hunnit med idag =)
Mitt självförtroende behöver detta. Känner mig så värdelös annars så jag måste få känna att jag duger för en stund iallafall.. även om det bara är för att jag gjort vardagliga saker i hemmet =P

Nej dags att lasta in nästa plåt bröd i ugnen =)

Natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vill smaka:D. Älskar nybakat! Bra med promenader! Tror du gillar det mkt, bra för konditionen bla:D Kram

2007-07-13 @ 13:58:36
URL: http://www.binkabin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0