Måndag



Ibland saknar jag verkligen tiden när jag var lycklig.
Varför minns man bara de bra och roliga sakerna?
Man förtränger allt det trista och gråa.
Jag har nog alltid kännt så här
men väljer att minnas det förgågna som så mycket gladare, ljusare och lyckligare.
Saknar gymnasietiden med alla underbara vänner!! Det är så länge sen *snyft*
Saknar tiden i Umeå så det gör ont i hjärtat ibland.
Om några år kanske jag kommer sakna tiden i Alingsås för att jag var så glad och lycklig då... ?
Livet och des outgrundliga vägar!

Just nu längtar jag dock mest efter den 14 juli =P
Och den 11 augusti
och 29 oktober...
Och Julen såklart ; )

Livet och dess mirakel =D
Har gett syster yster stränga order att knipa ihop benen  till jag kommer hem i oktober.

Tänk att min lilla Benget till syster har gått och blivit tjock, mao ser Normal ut skulle ja tro.. ; )
Hon klagade över att hon gått upp i vikt, men jag räknade ut att nu se hon nog ut som mig i kroppsform.. =P He he..
Tänk, om fyra år är man själv där.. Oj oj =)

Ska ta en dusch nu och sen sova.
Nigthy night


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh det är så roligt med nya familjemedlemmar:). Saknar dig!

2007-07-03 @ 12:28:44
URL: http://www.binkabin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0