TVÅ dagar kvar...

... Imorgon åker vi HEM!!!! =D
Kan inte fatta det!! Känns overkligt att det verkligen är JUL nu.
Kan ju bero på de gröna gräsmattorna och den oktoberkänsla som infinner sig när man går ut...



Jul för mig är familj och gemenskap, massa värme och skratt =) Och så en massa god mat som mamma lagat =P
Och självklart Kalle Anka ; )

Mitt största problem just nu dock är att hinna packa allt.. =S Trodde mig ha massor av tid men inser ju att en kväll inte är så mycket att hurra för =/ allarminst när jag har hälften av alla julklapparkvar att slå in. Packandet blir ju inte heller lättare av att jag inte kan ha något i min garderob längre utan allt är för litet... Och de få plagg som jag kan ha de använder jag ju nu och tvättid är ju bara att drömma om =/
så är det väl med god planering ... ; ) Allt i sista sekund och panik.. ; )

Nu skynda till bussen!!


Kommentarer
Postat av: Peigi

Härligt att få åka hem!
Vi sticker iväg på en snabbvisit på fredag, sen är det vackert tillbaka för att jobba jul och nyår! Ska hem igen i trettondagshelgen.. och sen har jag ju semestern att se fram emot iaf :o)

2007-12-19 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0