Måndag hela veckan

image149
Längtar efter att kunna shoppa snygga kläder igen! Ja har så trista saker i garderoben =( Victoria Silverstedt ser helt clazzy ut i denna kläninng. OCh hon är snygg i brunt hår =) Tänk att vara så lång. Läste en intervju om henne och hennes ätstörningar som hon haft. Men hon sa att hon hade dem inte längre, Nu för tiden hade hon bara inte tid att äta och höll sig smal så.. låter ju vekrligen sunt... =/ sen kunde hon inte träna så mycket heller för då skulle hon få så bulliga muskler.. Ja se vissa människor har verkligen stora problem.. ; )


image150                           image151

Åh så vackert! så kan jag tänka mig att gifta mig också. Coola tjejen =P trots att hon är en Big Brother-tjej så gillar jag hennes stil. Synd med brösten men jag skulle nog gjort samma sak om jag hade haft de pengarna.. ; ) Eller kanske inte... Men hennes brölopp skulle jag helt klart kunna kopiera =)

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1134087,00.html

 

Gjorde ett skoj test, om vilken mytologisk varelse jag är, och jag är tydligen en Älva =P Inte mig emot. Skulle görna vara så liten och närtr =P

Which mythological creature is most like you?
You scored as a faerie
You are a faerie! You love the woods and flying around with your friends. You often wish you could fly around for hours on glittery faerie wings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0