Ledig!

Så var man arbetslös då igen. Tillbaka till dagar vid datorn och söka jobb.. Men det känns ganska så nice ändå.. ;) Jag räknar denna första vecka som semester så får vi se vad som händer sen =)

Känns bra att ha klarat sommaren och jobbet som enhetschef. En erfarenhet rikare. Jag passar inte som enhetschef just nu men i framtiden säkert när jag blivit lite mer mogen och fått mer skinn på näsan =P Jag är för snäll och har för svårt med att bestämma, är lite för velig och osäker. Men jobbet i sig har varit skoj och mycket spännande.. *he he* Ingen dag är den andre lik och det dyker alltid upp saker och frågor man inte har den blekaste aning om hur man skall lösa.. En utmaning =)

Men det var så skönt igår att sluta och veta att jag inte behöver tillbaka dit mer denna sommar. Jag var SÅ trött igårkväll. Helt otroligt . Drack lite vin och sen var det som om någon slagit mig i skallen. Knock-out =P Vaknade sex imorse och kände mig redo att kliva upp när Tommy gick till jobbet. Men jag tänkte att det vore ju dårskap så jag tvingade mig att somna om och Gu så skönt det var ! Vaknade vid halv tio och degade mig igenom förmiddagen tills Tommy kom från jobbet (han går timmar idag).  Underbar dag att vara ledig!! =) Ätit glass idag i värmen och sen städat som en galning. Nu är det kväll och bara softa som gäller tills Tommy kommer från jobbet igen.

Annars då?

Inte så mycket annat faktiskt i mitt liv. Ska ta tag i det snart men just nu vill jag bara vara ledig =P

image153


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0