Intervju igår

Arbetsintervju igår. Gick ganska bra. Men det känns fel, känns som jag inte vill ha det jobbet, som att jag inte passar in där.. Vet inte vad det är men det är en känsla jag har i magen om detta jobbet. Vill inte ha det = /
Men nu är dte sökt och intervju är gjord. Nu finns det ingen återvändå. Jag måste ju ha ett jobb och att få välja ett jobb som jag trivs med är en lyx just nu. Jag tar det jag får helt enkelt. Sånt är livet. Och vem vet, det här är kanske ett jättebra jobb? =)
Ja ja, det återstår att se. Vare sig jag får jobbet eller inte så blir jag glad (jag blir nog lite gladare om jag Inte får det, men så får man ju inte säga... )
Det finns en mening med allt här i livet!

Detta är gårdagens outfit på intervjun iallafall..



Dom enda byxor jag fick på mig... =S ALLA mina jeans är för små *Snyft* Hekt ofattbart! Snacka om patetisk syn igår när jag försökte kränga på mig par efter par med byxor och inga gick att stänga... =( Mer patetiskt vara att jag faktiskt till slut började gråta när inte ens mina jeans som brukar vara för stora gick att ha på... (snacka om labil människa.. ) Min sambo bara skrattade och tyckte jag var fjantig, att jag inte alls blivit tjockare - men vad mer bevis finns när tom mina jeans är för små?!? *ha ha* Tur att han älskar mig ändå oavsett hur fet jag är ; )

Varför får man inte gå i mjukisbyxor på en intervju? Undra hur det skulle gå? ; ) Skulle kanske funka för jobb på dagis eller jobb utomhus - men inte för en intervju på socialförvaltningen  ; )

 Dagens outfit =P

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Tack för titten! Vet inte om jag ska hålla tummarna för att du ska få jobbet eller inte... Men det är ju alltid bra med pengar och man kan ju sluta om man inte trivs :)
Kram Cathrine

2007-08-23 @ 12:28:29
URL: http://www.cathrines.net
Postat av: GimGim

J ajg hoppas på jobbet - trots allt..=P

2007-08-23 @ 20:31:52
URL: http://headintheclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0