Dagens!

image163

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
5 st inräknat dubletter till tvättstugan


Vilken svordom använder du mest?.

Oj.. Fan kankse..? När jag spelar.. ; )


Äger du en iPod?
nepp


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
7:00 just nu


Hur många resväskor äger du?
hm.. äger nog ingen riktig resväska, bara ryggsäcken =)


Var köper du dina matvaror ifrån?
Willys och Ica supermarket


Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Hm.. jag älskar att ta kort men jag är inte rädd för att vara med på något därimellan också =P


Vilken var den senaste filmen du såg?
Oj.. måste varit något på tv.. Jo flaschdance var det nog då!


Har någon av dina vänner barn?
ja, och många vänner har barn på väg också..=P


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?.

Em sprillans ny bil, Ford Focus ; )


Har någon någonsin kallat dig lat?
ha ha.. Ja alla som känner mig skulle jag tro..; )


Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
ne, det klarar jag bra själv ; )


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Äge ringen CD-spelare.. mer än den på datorn


Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk??.

OBOY!! Såklart! =)


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nja.. tror inte det.


Vad åt du till middag?

Har inte ätit middag idag än, men igår var det pyttipanna =P


Använder du huvtröjor?
JA! Älskar såna =)


Kan du vissla?
Jo visst


Har du någonsin deltagit i en demonstration?.

Eh.. Jo 1 maj tåg har man väl gått i.. Men utöver det tror jag inte att jag deltagit nån gång.


Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma =)


Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja det kan jag nog garantera!


Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja! Bumbibjörnarna!! =D


Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Stort! Allum är väl det närmsta i Partille =)


Hur många syskon har du?
2 syskon o så en bror =)


Vilken film kan du alla replikerna till?
Ja är SÄMST på att minnas repliker.. Så ingen blir svaret..


Äger du några band-t-shirts?.

Hm..  Jo en med Pink men det är den enda =)


När flög du senast?
Eum.. Jo i mars från Gbg till Umeå


Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Hm.. 5 tror jag. En står i vardagsrummet med trasigt ben.


Läser du för skojs skull?
Ja för det mesta =) ÄLSKAR att läsa


Pratar du några andra språk?
ne.. jo lite engelska kanske


Diskar du din egen disk?
Vi har diskmaskin =)


Har du gråtit offentligt?
Jo det har jag nog. Misslyckade utekvällar kan bli många tårar..; )


Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär!


Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja när jag orkar.. ;)


Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
jajemänn! =) Vill ha en tränad mage så jag kan ha piercing i naveln igen å så vill jag ha fler tatueringar =P


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nja.. ingen krav men lite mysigt vore det ju.. ; )


Kan du kasta macka?
japp.. några mackor får jag nog till =P


Har du någonsin varit på Jamaica?

Nope, men Åh vad jag skulle vilja =)


Vem har du med på bio?
min älskling =)


Vem var din favoritlärare?
Hm.. vet inte.. alla har varit stjärnor ? på olika sätt.. ;)


Vad har du för väder?
gråmulet =(


Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
ja varför inte? Men jag har ju min prins redan ; )


Har du en blogg?
japp såklart =P


Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
?konsten att tala?/retorik


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor!! =)


Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
eh.. Va? Alla jag har varit attraherade av har varit attraktiva i mina ögon.. sen vad andra tyckt vet jag inte =P


Gillar du din boendesituation?
Ja, förutom att jag saknar NORRLAND!!


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
typ 8 timmar


Äter du frukost dagligen?
Japp annars dör jag..; )


Är dina dagar fullbokade och stressiga?.

Inte just nu men har varit hela sommaren?


Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?

Ha ha.. Ne aldrig!


Vilken är din favoritfrukt?

Oh.. Körsbär, jordgubbar, Räknas bär?? Blåbär och HJORTRON!!!


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
jaa.. kollar alltid..=/


Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
26


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ne inte det minsta..;)


Tror du på liv på andra planeter?

Ja självklart! Hur hade jag annars hamnat här?? ; )

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Oj.. vet inte.. Nån korkad bilist när vi körde hem antagligen =)


Tror du att gud är en man eller kvinna?.

En kvinna såklart =P


Vad var det senaste du åt?
Musli o mjölk


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Hm.. vet inte faktiskt


Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Min bror som valde =)


Gillar du senap?
Ja på korv ett måste =)


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
JA självklart!! Ett mål i livet jag har =)


Sover du på sida, mage eller rygg?
Olika beroende på tid på dygnet. Men somnar nog helst på mage tror jag


Har du någonsin köpt något från eBay?
nope


Tycker du om att krama folk?
japp


Skulle du säga att du är trendig?
ha ha.. ne inte direkt även om jag ibland försöker. Jag är För Fet för det !


Äger du en digitalkamera?
japp. Älskar den =)


Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Bli msickrad men säga att jag redan har sambo =)


Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?

Eum.. Vet inte. Prinsessan Leia kanske?


Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja ibland men inte alltid


Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Pojken som kallades Det..


Tycker du att du är attraktiv?
Absolut inte det minsta!!


Vad är du allergisk mot?
falsk vänlighet?


Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
nja.. inte direkt


Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Berättar jag det så snor nån  namnen =P Ne jag har så många förslag men Angelina och Rasmus skulle jag vilja
döpa våra barn till =)


Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
.. när man tillbringar timmar framför spegeln och lägger omsorgsfull?


Vad har du på dig?

Babyblå  mjukisbyxor, svart topp och STOR stickad  lång kofta i gråmelerat


Vad var den senaste musik du lyssnade på?

Elvis och Lisa Marie Presley ?In the Ghetto? ÅH vad jag grät!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0