to good

To good to e true? Känns som så med lägenheten. Vi kan aldrig få den, den ligger för bra till och är för underbar och allt är bara för bra för att vara sant. Hyresvärden ska ringa på måndag så vi får höra då. Men det känns som en omöjlighet att vi får den, hur gärna vi än vill. Men hoppet finns ju alltid =) Önskar det så mycket att jag får ont i magen!!!

I övrigt har det varit en fortsatt underbar dag med sommarvärme och sol. Har suttit och läst på verandan medan ungarna lekt på gräsmattan. Har spelat lite badminton med dem också. Känns verkligen som en semestervecka detta. Jobbigt att gå till jobbet på måndag efter tre dagars ledig helg, men det är ju bara lördag än =P

Ishockey på Tv och jag spelar betapet =) Nästan helt slutat spela wow. Lessnande. Kommer tillbaka ibland och spelar men inte ofta. Kanske senare.  Betapet är inte så skoj men det är lite allmänbildande =)

Så trött nu efter all sol. SK alägga mig i sängen o se tv istället =) Min ängel försökte ringa så jag ska testa ringa tillbaka snart. Saknar dig vännen!! Hoppas allt är bra uppe i norr *KRAMAR OM*

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0