Tisda´kväll

Trött. Intressant kväll. Ska sova nu snart. Börjar tidigt imorgon med möten. Äter nattmacka och dricker O’boy – CHOKLADBEROENDE =P Har dock inte satt i mig chokladkakan jag köpte idag, den mumsar Tommy på just nu.. ;) Tur det.. annars får jag väl värsta sockerkicken och kommer inte kunna sova. Apropå sova.. Somnade innan nio igår och sov till halv åtta imorse.. Snacka om att min kropp skrek efter sömn..;) Fast jag skulle nog behöva sova lika mycket en natt till.. Så trött!! Dumma förkylning. Fast det är nog lika mycket nya jobbets fel.. och hela vår livssituation just nu… Drömmer så otroligt mycket och vaknar miljoner gånger varje natt.. Sömnproblem.. =/  But what to do?? Ska köpa hårfärg eller toning imorn – inte bestämt vad eller vilken färg. Vet inte åt vilket håll jag ska gå heller.. Mörkare eller ljusare?? Hm… =) Kan ju som gå åt vilket håll med tanke på hur jag ser ut i skallen nu..=P Vill ha Jessica Simpsons chokladbruna underbara färg.. samtidigt är ju ljusare lika lockande med tanke på att jag trivs bäst i blont och dessutom är det ju SOMMAR snart..=P Så.. Hm.. jag vet faktiskt inte alls hur jag ska göra..? Det får bli ett beslut för morgondagen.. Bestämmer mig när jag står där vid hyllan.. som vanligt ; )Nu läsa lite och sen sussa (gott förhoppningsvis).Nighty night diddipoo =P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas du snart får bättre sömn. Och ja du enligt mitt råd är finast i blont. Men gör vad du vill, då blir det bäst! kramen!

2007-04-04 @ 02:28:18
URL: http://www.binkabin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0