H..orny..?

Herre gud!
Funderar allvarligt på att hyra ett hotellrum för en natt i helgen. detta är sjukt!
På väg till jobbet, i bilen, blir omkörd av nån fartdåre.. men vänta nu, ser inte dragkroken ut som en.. Hm..
en järnstång med en kula högst upp som pekar mot skyn.. min fanatsi skenade såklart iväg...
Är det jag som bara har en sjuk fantasi, eller är jag bara enormt.. svältfödd på närhet och hetta..?

Ja hade jag bara pengar så skulle jag lätt hyra ett hotellrum och kidnappa med gubben där hemma och göra allvarligt heta handlingar mot hans kropp.. ; )

Detta börjar gå för långt för min arma lilla skalle och kropp.
en människa har vissa behov, och vissa saker kan man bara inte göra i ett hus med lövtunna väggar och ungar i.

Nog pinsam när minstingen frågade om jag var med barn. Förstår inte vad hon fått det ifrån. Det är ju inte direkt så att det har funnits nån chans till det sen vi flyttade.. *ha ha*

nej, vi måste lösa denna boende fråga snart .. och det snabbt!!!  ; )

Å andra sidan är det ju som i Greys igår. Om man inte matar monstret där inne så slutar det att vara hungrigt och somnar. Men väcker man monstret och matar det, ja då slutar den aldrig att vråla efter mer mer och åter mer...
Kanske dumt att väcka mitt monster. Jag trodde det sov mycket djupt . Men kanske inte efter morgonens tankar..; )

Back to work. Begrava sig i andra tankar istället =P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Pilsk hehe?

2007-04-12 @ 13:39:10
URL: http://www.binkabin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0