Hopp

Vaknade tidigt imorse, av en gosig pojkvän.. Inte alltid så fel med tidiga mornar ; P Sen låg jag och tittade på alla morgonprogram. Mestadels barnprogram men de är ganska bra. Har nog blivit lite miljöskadad av att umgås med barnen ;) Uppvägde det med att se Dr Phil om övervikt. Så nu har jag hunnit så se både barnprogram, komedi och samhällsprogram (eller vad nu Dr Phil räknas som) och klockan är bara nio =)

Snart borde väl alla vakna här i huset. Tommy somnade om för en stund sedan. Han laddade sin Ipod för att lyssna på en ljudbok men han somnade efter nån minut bara *he he*. De satt på verandan igårkväll och drack whiskey och tittade på tv.. så de är nog lite bakis idag =P

Ska in till Alingsås sen och titta på en lägenhet. Jag orkar inte med att bli besviken så jag vågar inte hoppas. Hela alltet låter alldeles för bra för att vara sant ? och då brukar det ju oftast vara det också. Inget kan vara så bra som det låter med den här lägenheten. Men som känt så föds hoppet snabbare än blixten och det är mer seglivat än något annat.. Så mitt hopp och förväntan ställer till det. Jag kommer bli så ledsen och besviken, jag VET det =/ Men livet är hårt och orättvist =(.

Tror jag ska ta en dusch och klä mig sen. Måste ut i garaget och leta fram lite mer våriga kläder. Åtminstone några skor och min vårjacka =)

//

  Wishing upon a star..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0