Glassig middag

Glass till middag, inte dumt =P Vi skulle till affären för att köpa mat.. men kom hem med tre chipspåsar, dipp och lördagsgodis =P Köpte en Magnum Colombia, bara tvungen att prova ;) SÅ GOD!! Kanske inte den bästa middagen men helt klart den godaste just för tillfället (Det enda som fanns att tillgå också eftersom vi inte hann/orkade storhandla idag så ALLT är tomt här hemma..).

Ungarna har ätit mat så de är mätta och det är det viktigaste =) vi vuxna klarar oss nog på chips o coci-cola ikväll =P

Apropå glass så hade lunar ett samarbete med GB om vilken av årets nyheter som man skulle välja. Man utmanade sina vänner att gissa rätt glass. Några gissade rätt (Magnum m mörk choklad), och de som gissade fel verkade alla trott jag ville ha Girlie, den rosa glittriga glassen..  Säger det något om mig =P Visserligen var det ju vad jag misstänkte att mina vänner skulle tro ;) Jag är en rosa glittrig glass , på utsidan men på insidan är jag en Magnum ;) Eller?  Nej allvarligt talat var det bara en kul grej men samtidigt intressant vilket intryck man utger. Jag jobbar mycket med min identitet just nu.. Därav mitt intresse för glass.. eller nåt.. *he he*

Spela ett tag och sen skulle vi nog se film =) Länge sen nu med film och chips. MYSIGT =D Veckorna springer förbi att man knappt hinner märka att det är helg.. Jobbar man dessutom kväll ibland här och där så blir alla dagar i otakt. Det som jag såg fram emot att bli socionom var att slippa kvällar och helger men pilutta mig..;)

See ya


Kommentarer
Postat av: Caroline

Mmh så gott:P

2007-04-23 @ 13:30:45
URL: http://www.binkabin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0